Ønsker du hjelp til små eller litt større utfordringer i ditt hundehold?

Kanskje det ikke passer for deg og/eller hunden å delta på faste kurskvelder?

Da kan du velge en av disse løsningene. Jeg hjelper deg i Hundehallen her på Svartli, hjemme hos deg eller over internett (zoom):

Atferd:

Jeg tilbyr timer for atferdsutfordringer. Kontakt meg for uforpliktende samtale der du forklarer litt mer om utfordringen så blir vi enig om jeg er den rette til å hjelpe deg.

Du får prat/trening som varer i 90 minutter. Jeg sender en kort oppsummering i etterkant.

Pris kr 1750,-/ zoom-online eller i Hundehallen på Svartli

Pris kr 2000,-/ hjemmebesøk

Treningspakke alternativ 1:

Jeg tilbyr privattimer som oppfølging av treningsplan for atferdskonsultasjonen.

Dette er privatundervisning som skjer på nett via ZOOM, på Svartli eller vi møtes på avtalt sted/hjemmebesøk.

Pris kr 1200,- pr 60 min.

Privattime:

Privattime passer for deg som har konkrete og praktiske ting du ønsker å jobbe med, en til en. Om du ønsker å bli bedre kjent med meg og min treningsfilosofi eller du vil friske opp noe fra tidligere kurs. Passer også om du ikke bor her, men er innom og vil ha enkle treningstips.

Pris kr 1000,- pr time. Fortrinnsvis på Svartli.

Treningspakke alternativ 2:

Jeg tilbyr treningspakke på minimum 5 privattimer.

Dette er privatundervisning som passer best for deg som vil ha mer individuell trening og tilbakemelding på generell hundetrening/konkurransetrening.

Pris kr 1000,- pr time. Minimum 5 timer. Fortrinnsvis på Svartli.

Ekstra:

Det tilkommer ekstra kostnader for kjøring dersom du bor utenfor Kirkenes, Hesseng og Bjørnevatnområdet.

Instruktør Monica Hauan, [email protected], mob 99642103

Jeg trener deg, du trener hunden din

Mange som velger å ha privatundervisning ønsker å trene i fred og ro til fleksible tider. Du får min fulle oppmerksomhet og kommer raskere frem i treningen din. Jeg elsker når hundeeiere kommer til meg fordi de vil "bli en bedre hundetrener"!

Når det kommer til hundeeieres utfordringer blir jeg vanligvis kontaktet for bjeffing, gå pent, utagering, stressrelatert atferd, unghundsfasen, håndtering, generell hundetrening, generelt engstelig, bilkjøring med mer.

Hvordan er din hund? Har du en "kreativ" hund som gjør så du holder på å gå fra vettet eller har du en hund som har innskrenket livet ditt fordi den er så redd ett eller annet? Ta gjerne kontakt for en prat. Bare det kan også hjelpe!

Samarbeid

Noen ganger kan problematferd oppstå fordi hunden din har vondt ett sted. Så ofte kan det være lurt å ta en sjekk hos veterinær også. Det er noe jeg anbefaler å gjøre før du tar kontakt. Spesielt dersom atferden tilsynelatende plutselig har endret seg. Jeg har god kontakt med Kirkenes Dyreklinikk. Her er deres hjemmeside https://kirkenesdyreklinikk.no/

Samarbeid

Dersom utfordringen er for omfattende for min kompetanse/tid har jeg ett meget godt samarbeid med Dyreatferdssenteret i Osloområdet. En konsultasjon med Anna B Compton koster kr 2900,-. Da får du spørreskjema, 2- delt konsultasjon via nett og treningsplan. Dersom du ønsker kan jeg bistå med hjelp i treningen etterpå.

Ta kontakt så kan vi sammen prøve å løse din hundeutfordring.

Slik finner du veien til Svartli:

Adressen er Storskogveien 673, 9911 Jarfjord.

5 min fra Hesseng, 15 min fra Kirkenes, 15 min fra flyplass

Vi sees!