HUNDEHALLEN

Med denne innendørs treningshallen er det mulig å satse på helårlig hundeskole i Kirkenes! Hallen brukes året rundt til hundekurs, privattimer, venteplass under hagefestene, hundekafe, filming og trening av egne hunder!

Hundehallen er ett fint, tørt og lyst sted å trene i mørketiden. Og resten av året om uværet kommer!

Hundehallen har egen facebookside: https://www.facebook.com/hundehallensbookingside/

Velkommen inn!

ANBEFALINGER:

Fantastisk treningslokale på tider av året hvor det ikke frister å trene ute! Her kan man virkelig ha det gøy med hunden sin uten å måtte tenke på speilholke, slaps, regn, eller snø. - Hilde Methi

Du kan leie hundehallen om du vil:

Informasjon:

• Hallen er uisolert, har to innganger og godt lys.
  • Den varmes opp av to dieselheatere. Likevel har vi kuldegrense på -22 for bruk om vinteren.
  • Underlaget er ett sklisikkert gummigulv på betong. Banen er ca 9 x 17 m.
  • Det er ganske mørkt på parkeringsplassen i mørketiden så kan være ett godt tips å ha med hodelykt.
  • Hallen ligger på privat gårdsplass så ta hensyn til husets to og firbeinte beboere når du kommer.
  • Rydd opp etter deg både ute og inne og HA HUNDEN I BÅND.

Det er mulighet for timesleie, prisene er som følger:

1 person: 200 kr pr time.

2-5 personer: 400 kr pr time.

Pris på annen utleie som flere enn 5 personer og helger: Ta kontakt.

Tillegg for oppvarming:

Vi har 2 heatere som går på diesel. Oppvarming i 2 timer før du kommer koster kr 200,- og kr 50 pr leietime.

Dersom du leier direkte før eller etter hundeskolens kurs betaler du kun oppvarming mens du er der (kr 50,-pr time)

Booking påmelding/chat til MONICA HAUAN. Man booker hele klokketimer, og må da rydde seg inn og ut på denne tida, slik at hallen er klar til de andre tar over.

Betaling på Vipps til 99642103 - skriv hva det gjelder!

LUFTEGÅRDEN

Luftegården er et inngjerdet område ved Svartakslavannet med et jordet, gress og skog. Det er laget for at hundene skal få boltre seg og løpe godt fra seg i båndtvangstiden. Luftegården brukes også til hagefester for valper og innkallingstrening. I tillegg holdes det kurs der når vær og føre tillater å flytte ut av hundehallen.

Velkommen inn!

Du kan leie luftegården om du vil:

Informasjon:

• Luftegården er ca 11 mål
  • Ca 2 m høyt gjerdet
  • Du kan åpne porter for å komme til vannkanten, men husk å stenge den igjen!
  • Du har luftegården alene (om du ikke tar med en venn.) Det kommer ikke andre fremmede mens du har din tid.
  • Husk hundeposer og plukk gjerne opp etter andre også
  • Luftegården er stengt fra november(når det blir for mye snø) til mai(når det har tørket opp)

Pris:

Kr 100,- per gang per ekvipasje

Bli "så lenge du vil" etter avtale

Booking på melding/chat til MONICA HAUAN. Betaling på Vipps til 99642103 - skriv hva det gjelder!

Slik finner du veien til Svartli:

Adressen er Storskogveien 673, 9911 Jarfjord.

5 min fra Hesseng, 15 min fra Kirkenes, 15 min fra flyplass

Vi sees!